ES9SolarOilGrpDrops1

 

 

Algemeen.

Deze voorwaarden gelden voor iedere behandeling, aanbieding en transactie tussen Bi-Nails en client.

Garantie.

Bi-Nails geeft de client 1 week (7 dagen) garantie op de behandeling en producten.
Deze garantie vervalt indien;
-De client de nagels heeft laten onderhouden door een andere salon.
-De client zonder handschoenen met sterke chemicalien heeft gewerkt of andere activiteiten zoals tuinieren die de nagels logischerwijs beschadigen.
-De client de nagels heeft gebeten of gepulkt.
-De client andere producten dan de door Bi-Nails geadviseerde heeft gebruikt voor het onderhoud van de nagels.
-De client jonger is dan 16 jaar.

Klachten.

Iedere behandeling geschiedt op eigen risico.
Indien de client een klacht heeft over een behandeling of product dient deze zo spoedig mogelijk (binnen 5 werkdagen na behandeling/verkoop) telefonisch of per email gemeldt te worden.
De klacht wordt z.s.m. in behandeling genomen, hierna zal er in overleg naar een passende oplossing worden gezocht.

Betaling. 

Bi-Nails vermeld alle prijzen van behandelingen en producten op de website en zichtbaar in de salon.
De gemelde prijzen zijn inclusief btw.
Aanbiedingen en acties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
Eventuele prijswijzigingen worden minimaal een maand van te voren bekend gemaakt.
De client dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventueel producten contant te voldoen.

Salon.

In de salon is ruimte voor maximaal 2 personen.
Het meebrengen van (kleine)kinderen wordt afgeraden. Het resultaat van de behandeling kan hierdoor negatief beinvloed worden.

Cadeaubonnen.
De cadeaubon is een jaar na uitgifte geldig.
Het is niet mogelijk een cadeaubon in te wisselen voor geld.
Mocht er tegoed overblijven op de cadeaubon dan krijgt u deze korting op de volgende behandeling of product binnen de 12 maanden.
Alleen originele cadeaubonnen worden geaccepteerd.

Afspraken.

De client wordt verzocht verhindering voor een afspraak zo snel mogelijk voorafgaande aan de afspraak aan Bi-Nails te melden. Dit kan telefonisch of via de mail.
Ook vragen wij de client om tijdig aanwezig te zijn zodat wij voor iedere client voldoende tijd hebben.

 

Vragen? Neem contact met ons op.